bingkisan hati

bingkisan hati
seorang gadis yg berpewatakan gila2 ~~

Sabtu, 18 September 2010

salam takziah..

Astagfirullah..aku hanya mampu berserah pada mu ya Allah..sesungguhnya setiap yg hidup pasti akan mati.Ayah Xecca meninggal dunia br sejam yg lepas.terkejut aku dengar.Semalam besday dia.Semalam dia lepak umah aku.Semalam gak dia kate dia br balik dr klang tgk ayah dia.Innalillah..takziah dr aku.

Actually ayah Xecca sakit mase bulan posa lagi.Aku tahu pun lepas aku baca blog dia : www.gorgeouszecca.blogspot.com.Kematian arwah sangat tragis..sedihla nk taip.korang baca sendirila blog dia.kesian Xecca..xpe dik,akak ade..huhu.Al-Fatihah buat ayah Xecca, arwah pakcik Kamar Bin ISmail.Semoga roh nya di cucuri rahmat..Semoga juga org yg buat arwah tu menerima BALASANNYA.geram tul aku dgn insan jahanam tu!sekian!

julita-18.09.10-3:50pm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan