bingkisan hati

bingkisan hati
seorang gadis yg berpewatakan gila2 ~~

Sabtu, 18 September 2010

biznes sendirik

Biznes beg.Dari Hoo Chi Minh,Vietnam.Keunikan handmade nye buat aku impress tahap gaban lalu mendorong aku memulakan biznes beg tersebut.Menggunakan skill mengayat yg maha super power,tanpa menawarkan sebarang cagaran,seorang dermawan bernama "baby" telah bermurah hati menghadiahkan sejumlah ongkos tuk aku menjadi biznes woman..

Tapi tu citer tahun lepas punye.hehe.biz tu still lagi ON tp agak selow skit,permintaan banyak.terutamanya terompah.bukan ape,penatlah dok bukak sana sini tapak.harga tapak dah la mahal...niat nak bukak kedai tu ade,tp atas nasihat "baby", aku cancelkannye.Ekonomi xstabil lagi.

So,kepada sesiapa yg terbuka blog aku ni,dan terbaca lalu teringin nk order, korang buzz je aku kt :- julita_aishah@ymail.com.commnent kt bawah tu pun boleh.Jemput2 la tgk kalo ade yg berkenan ye..

harga dia rm 60


yg ni pulak rm 90

xmahal..rm 40

bebudak U ramai beli ni -rm 35

uncang ni harganya rm 28

 kasut terompah ni mmg asik abis je-rm 55


p/s:     Jangan risau,sume harga tersebut korang mampu beli.sumenye bawah   
             RM100.harga pun boleh runding ..SELAMAT BERPIKIR.

julita-18.09.10-5:24pm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan